Firma Think Smart Accounting pune la dispozitia clientilor sai gratuit servicii de consultanta contabila.

Incepand de la dorinta de a infiinnta o firma va loviti de intrebari la care nu stiti unde sa cautati raspunsuri.

» Ce fel de firma sa infiintez?
» Ce impozite voi plati?
» Ce mi se potriveste mai bine un SRL sau un PFA?
» Sa fiu platitor de TVA sau nu?
» Cum pot deveni platitor de TVA?
» Sa infiintez o firma platitoare de impozit pe profit sau o microintreprindere?
» Sunt obligat sa am salariati sau pot lucra fara contract individual de munca daca sunt asociat?

Va putem raspunde la toate acestea si multe altele si va putem ajuta sa alegeti solutiile potrivite pentru activitatea pe care urmeaza sa o desfasurati sau pe care o desfasurati deja.

Servicii Generale de Contabilitate:
Societatea noastra va sta la dispozitie cu servicii complete de contabilitate compuse din: 

» Organizarea contabilitatii in conformitate cu normele legale in vigoare;
» Tinerea contabilitatii conform principiilor contabilitatii si a tuturor prevederilor legale;
» Operare documente primare intocmite de beneficiar;
» Evidenta analitica si sintetica furnizori, clienti;
» Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;
» Intocmire Jurnal Cumparari, Jurnal Vanzari;
» Intocmirea balantei de verificare si a balantelor analitice;
» Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
» Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea declaratiilor in termenele legale;
» Calculul impozitului pe dividende, intocmirea declaratiilor privind impozitul pe dividende;
» Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente;
» Intocmirea decontului de TVA;
» Raportare semestriala;
» Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare;
» Intocmirea statelor de plata pentru angajati si calcularea contributiilor generate din aceste operatii;
» Intocmirea declaratiei unice 112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate lunar sau trimestrial conform prevederilor vectorului fiscal si raportarea acesteia
» Intocmirea fiselor fiscale;
» Intocmirea si inregistrarea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj in situatia in care clientul beneficiaza de subventii pentru salariati;
» Elaborarea manualului de Politici Contabile si punerea in aplicare a procedeelor contabile prevazute de acesta;
» Instruirea personalului privind modul de intocmire si circuitul documentelor primare;
» Instruirea personalului privind modul de utilizare a instrumentelor de plata (ordine de plata, bilete la ordin, CEC-uri etc.), precum si de intocmire a acestora;
» Intocmirea ordinelor de plata de trezorerie aferente viramentelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor socialesi fondurilor speciale;
» Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;
» Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
» Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului;